Winkel » Werking shop Mijn Account  |  Inhoud Winkelwagen  |  Afrekenen   
Winkelwagen meer
0 artikelen
Categorieën
Chicco->
I'm Toys
Lamaza->
Noukies->
Noukies kleertjes->
Philips Baby Care->
Tiamo->
Zootjes
Informatie
Klantenservice
Mail ons
Kopen zonder account

kan ik kopen zonder een eigen account?
Tuurlijk bestaat er de mogelijkheid om te kopen zonder een account te hebben of te hoeven aanmaken. Om te kopen zonder een account kunt u naar Direct afrekenen gaan. Hier worden wel uw adres gegevent die toepassing zijn om uw bestelling in orde te kunnen maken.

Uw account

waarom een eigen account?
Als u de eerste keer bij onze shop bestelt wordt u gevraagd uw personalia en uw adresgegevens in te vullen. Dit zal u bij iedere shop moeten doen teneinde uw bestelling te kunnen verzenden. Bij Murmel wordt deze informatie bewaard in een database die beveiligd is met uw unieke wachtwoord. Het voordeel hiervan is dat u de volgende keer dat u een bestelling doet u deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Een ander voordeel is dat uw bestelinformatie altijd door u alleen opvraagbaar zijn. Zo kunt u altijd de status van uw bestelling zien en informatie over oude bestellingen opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek. U hoeft pas in te loggen als u daadwerkelijk gaat bestellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Dat is geen probleem. Via de link "wachtwoord vergeten" op het login scherm kunt u een nieuw wachtwoord laten mailen. Dit wachtwoord is automatisch aangemaakt door onze shopsoftware. U kunt dit nadat u weer ingelogd bent altijd wijzigen.

hoe verander ik mijn wachtwoord?
Als u om welke reden dan ook een ander wachtwoord wenst dan kunt u dit zelf wijzigen. Nadat u ingelogd bent klikt u op "mijn gevens" links in Het menu "service". Hiermee krijgt u uw accountgegevens op uw scherm en kunt u onderaan een nieuw wachtwoord intoetsen.

Het winkelmandje

wat doet het winkelmandje?
Het winkelmandje is een geheugen voor produkten die u tijdens het surfen door onze shop heeft toegevoegd. U kunt altijd produkten wissen of het aantal veranderen. U klikt hiervoor op "mandje" links-bovenin uw beeld. U krijgt dan een overzicht van alle produkten die in uw mandje zitten met voor iedere regel een mogelijkheid het artikel voor verwijderen te markeren en/of het aantal te veranderen. Is alles naar wens klik dan op "bevestig". U kunt nu weer verder winkelen, of afrekenen.

moet ik eerst inloggen?
Nee dit hoeft niet. Als u nieuwe klant bent en u heeft al produkten in uw mandje dan wordt dit onthouden door het shopprogramma. Logt u daarna in dan worden deze produkten van uw "bezoekersmandje" overheveld naar uw "vaste klanten mandje". Op het inlogscherm wordt aangegeven of uw mandje reeds produkten bevat. Indien u niet afrekent dan wordt de inhoud van uw mandje bewaard tot uw volgende bezoek. Ook hier wordt u attent op gemaakt via het inlogscherm.

Het adresboek

waarom een adresboek?
Het adresboek is een zeer handige optie van onze shop. U kunt hierdoor maximaal 5 adressen van vrienden of kennissen bewaren. U kunt natuurlijk ook meerdere afleveradressen van uzelf opgeven. Is iemand bijvoorbeeld jarig dan kunt u een bestelling laten afleveren op het huisadres van de jarige. U vind uw adresboek onder uw accountgegevens via de link "mijn account". U kunt adressen altijd wijzigen of wissen.

Ordergegevens en statussen

welke gegevens kan ik opvragen over mijn orders?

U kunt online informatie opvragen over uw bestellingen. Daarvoor dient u altijd ingelogd te zijn. U gaat hiervoor naar "mijn gegevens " en klikt hierna op "orderhistorie". Op uw scherm verschijnen alle bestellingen die u tot dat moment bij ons heeft gedaan. Achter iedere orderregel ziet u de status waarin de order op dat moment verkeert.

Onderstaande statussen zijn mogelijk:
• wacht op behandeling (uw order is ontvangen)
• in behandeling (uw order wordt behandeld)
• wacht op betaling (u heeft gekozen voor betaling vooraf)
• verstuurd (uw order is geheel afgehandeld)
• reminder vb(wij herrinneren u aan de vooruitbetaling die wij nog niet hebben ontvangen)
• geannuleerd (uw order is onvolledig of ongeldig en kan niet behandeld worden)

Ga verder

Copyright © 2004 Murmel